یوزبوک

دانلود کتاب

یوزبوک

دانلود کتاب

دانلود کتاب آناکارنینا ( جلد اول و دوم )

دانلود کتاب آناکارنینا هر دو جلد

آناکارنینا
(Anna karenina)






آناکارنینا، شاهکار بی بدیل دیگری از لئون تولستوی هستش. در کنار خوندن جنگ و صلح حتما خوندن آناکارنینا رو هم در فهرست کتاب هایی که باید قبل از مرگ بخونید قرار بدین، چرا ؟ آره این سوال خوبیه ... اول روی صحبتم با خانم ها خواهد بود؛ ممکنه بعضی ها جنگ و صلح تولستوی و آناکارنینای اون رو توی دو کفه ترازو بذارن و بگن که جنگ و صلح سنگین تره ... خب نمیشه از هیچ جناحی به جنگ و صلح حمله کرد...این درست ، دژه  جنگ و صلح خیلی مستحکم تر از این حرفاست اما از یک جهت میشه این کتاب رو با اثر دیگه ای جناب تولستوی غافلگیر کرد و این سلاح ظریف و زنانه چیزی نمی تونه باشه جز " آناکارنینا" . باید توجه کرد که اگر چه جنگ و صلح بسیار حماسی هستش و حسی که از خوندن اون به آدم دست میده ، وجد و غروره ولی آناکارنینا شکننده ترو ظریف تره و زیبایی زنانه ای داره و حسی که می تونه با خوندن اون شما رو فرابگیره بسیار لطیف تره. جنگ و صلح مردانه است و آناکارنینا زنانه و عرصه مبارزه اون نه میدان های جنگ توصیف شده در جنگ و صلحه، بلکه مهمانی های باشکوه و مجلس های رقصی هستش که بیشتر درمحاصره زن هاست.
جنگ و صلح مبارزه ی عشق و حماسه است ولی آناکارنینا عرصه ی مبارزه احساس و عشق های سوداییه و سرنوشت آدم ها رو نه شمشیرها و گلوله های توپ که که حرف ها و نگاه ها و احساسات می سازن.
تو کتاب از یک طرف با " لوین" سر و کار داریم ... لوین خوب و خیلی حساس و سربه زیر و فیلسوف مشرب که از جهاتی می تونه شباهت هایی رو به " آندره ی" جنگ و صلح داشته باشه، ولی خیلی بیشتر از اون سر به زیر و محجوبه و به روش های خودش و فلسفه بافی هاش ممکنه به راحتی بنیان های اعتقادی شما رو زیر سوال ببره، بی شک خود تولستوی حکیم پشت چهره اون پنهانه و اونه که با قدرت فکر و اندیشه قوی خودش مثل موم فکر خواننده رو تو مشتش می گیره. 







و بعدی " آنا" ست، زنی که کتاب به اسم اونه، همسر "کارنین" و معشوقه "ورونسکی". زنی به شدت جذاب و خواستنی که بر سردوراهی تعهد و عشق، عشق رو انتخاب می کنه و البته شاید این انتخاب قابل توجیه باشه ... قضاوتش با شماست که کتاب رو بخونین و وارد دنیایی بشین که تار و پود احساسات شما رو دوباره از نو می بافه.




http://s8.picofile.com/file/8318121792/anna.jpg  


  



دانلود کتاب آناکارنینا(جلد دوم) با لینک مستقیم










نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.