یوزبوک

دانلود کتاب

یوزبوک

دانلود کتاب

دانلود کتاب جنگ و صلح ترجمه سروش حبیبی( چهار جلد کامل)


جنگ و صلح

(War and peace)



خب نوشتن از جنگ و صلح کار ساده ای نیست.این کتاب به جرئت میشه گفت از بزرگترین داستان هایی هستش که دنیا به خودش دیده و احتمالا بعد تولستوی امکان نداره یکی پیدا بشه که چنین شاهکاری رو خلق کنه. اگه یه کتابخون حرفه ای نباشین و اگه صبر و حس زیبایی شناسی عمیقی نداشته باشین ممکنه مث اونی بشین که دفترچه تلفن کتابدار و غرض گرفت و بعد اینکه برش گردوند گفت :( کتاب فوق العاده ای بود فقط شخصیت زیاد داشت!...)






  آره ... این کتاب  خیلی...خیلی قطوره و نزدیکه دویست تا شخصیت داره ! ... اگه نق بزنین یا کتابو هوی کنین باور کنین قلب ادبیات می شکنه!... باید بهتون بگم جنگ و صلح یه دفترچه تلفنه با کلی شخصیت و خواننده قراره به همشون  زنگ بزنه و با هاشون آشنا بشه و ببینه که تولستوی چطور اونا رو با ظرافت تمام خلق کرده ... ممکنه از شخصیت پیتر بزوخف خوشتون بیاد ... یا مث من به شدت تحت تاثیر شخصیت پرنس آندره ی بالکونسکی و روند رنج و تکامل  جذاب و پرکششه اون قرار بگیرین و یکهو شما هم احساس کنین شخصیت شما هم همراه با اون در حال رنجی سخت اما ثمر بخشه. و یا شایدم  در طول داستان دخترای پاک مخلوقه تولستوی ( سوفیا) بد جوری توجه تون رو جلب کنن.
جنگ و صلح به تنهایی خودش یه دنیاست. یه دنیا ی کامل با شخصیت هایی که کامل ساخته شدن و اصلا نمی شه باور کرد یک انسان ... یک نویسنده ، بتونه اونو خلق کرده باشه ... نبوغ تولستوی تو خلق این دنیا باورنکردنیه ... باورنکردنی ... کتابو بخونید ؛ حیرت زده بشین و به یقین تحت تاثیر و البته تکامل و تغییر قرار بگیرین.










دانلود کتاب جنگ و صلح ترجمه سروش حبیبی:



دانلود کتاب جنگ و صلح جلد یک
دانلود کتاب جنگ و صلح جلد دوم


دانلود کتاب جنگ و صلح جلد سوم

دانلود کتاب جنگ و صلح جلد چهارم












نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.